20.2.13

Wibo by Amethyst


Strasznie się cieszę z możliwości przedpremierowego poznania lakieru autorstwa mojej internetowej znajomej, Amethyst. Flirt, bo tak nazywa się ten kolor, jest niezwykle uroczym, wesołym, słodkim kolorem. Zdecydowanie wyróżnia się, niezależnie od tego, co na siebie włożę.

Energetyzujący, fuksjowy róż potrafi poprawić humor. Jestem pewna, że ten lakier będzie grał pierwsze skrzypce przez całą wiosnę i lato, dawno nie miałam tak radosnego koloru na paznokciach!:)

Najbardziej zaskoczył mnie fakt, że jedna (!) warstwa wystarczy, by dokładnie pokryć paznokieć kolorem. W związku z tym, lakier wysycha bardzo szybko. Cieniutki pędzelek pozwala precyzyjnie rozprowadzić kolor. Jedyny minus jaki zauważyłam to żółtawe odbarwienia. 

Jestem pozytywnie zaskoczona faktem, że firma kosmetyczna nawiązała tak fajną współpracę z bloggerkami. Niesamowicie cieszę się z sukcesu Amethyst i innych bloggerek. Gratulacje, Dziewczyny!:)

10 komentarzy:

  1. Genialnie wygląda.
    Pozostaje czekać na premierę w ross :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, tak:)
    W marcu będę miała je wszystkie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też planuje wykupić całą kolekcję! :)
    A flirt wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakieś pewnie kupię, ale nie zdecydowałam jeszcze się na konkretne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor!
    aż czuć wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie lakier wkomponował się w światełka/lampki :) Super! Cieszę się ogromnie, że kolor wpadł Ci w oko ;* I mogłam Ci sprawić trochę radości! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj jaki śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również go mam, jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz:)