19.3.13

Kanapka Drwala ;)


Mimo że mam figurę baletnicy, naprawdę lubię porządnie zjeść;) Tak jak cała moja rodzina. Kanapka drwala to pomysł na porządne śniadanie, które da ogromną dawkę energii na długi i intensywny dzień.
Zdecydowanie nie jest to lekkie, francuskie śniadanie z croissantem. Raczej chrupiące, sycące i grubo ciosane.




Oprócz powyższych składników potrzebuję jeszcze:
- rzeżuchy
- łyżki oleju lnianego (olej rzepakowy będzie równie smaczny)
- łyżki musztardy francuskiej
- bekonu

Chleb kroimy jak bułkę. Zamiast masłem, smarujemy olejem lnianym (kwasów omega 3 nigdy za wiele!:).
Kładziemy bekon, camembert, pomidorki, rukolę i rzeżuchę. Polewamy łyżką oleju, żeby rukola nabrała fajnego smaku. Można skropić sokiem z cytryny.

Drugą część chleba smarujemy musztardą i przykrywamy nią część pierwszą:)


Gotową kanapkę (a raczej kanapę) kroimy na kromki długości ok. 10 cm.





6 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! *_*
    Idę coś zjeść ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. to musi być przepyszne ;)
    uwielbiam tą bułkę, ostanio w lidlu jakaś promocja była i bły po 1.99 to kupiłam - od tamtej pory jem regularnie bo jest przepyszna

    OdpowiedzUsuń
  3. No taka kanapka to ja rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) nominowałam Cię do TAG Liebster Blog na moim blogu:
    http://paukosmetycznie.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html
    Zapraszam do wspólnej zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie, PauKosmetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś oTAGowana! :) Po szczegóły zapraszam do siebie na bloga! ♥ [http://www.13thdoor.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html]

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz:)